הראה הכל

    10 טיפים ללימוד אנגלית מהר יותר

    כולנו יודעים שהכרחי לדעת אנגלית היום. אנגלית היא גם שפה שכיף ללמוד היות שהיא מאוד נגישה ונחשבת כקלה יחסית ללימוד.

    אולם, עם מעל ל – 750,000 מילים ואיות שיכול להיות מאוד מאתגר התהליך יכול להיראות כבלתי אפשרי…

    אנחנו פה כדי להראות לכם שעם האסטרטגיה הנכונה זה אפשרי ואפילו מהנה.

    בין אם אתם מתחילים ללמוד אנגלית בעצמיכם או מעוניינים לשפר את האנגלית של הילדים שלכם

    הנה 10 טיפים שיעזרו לכם בתהליך הלימוד ובשיפור האנגלית שלכם:

     

    קראו כל מה שמסביבכם ובאנגלית

    בין אם זה ספרות קלאסית, מיילים, הפיד בעמוד הפייסבוק והרשתות החברתיות שלכם או החלק האחורי

    של דגני הבוקר. היות שהחומר שתקראו יהיה עמוס במילים חדשות לאוצר המילים שלכם תשיגו כך 2 מטרות:

    • חשיפה מחדש בהקשר אחר למילים שאתם כבר מכירים, המוח שלכם יזהה את המילים המוכרות לכם וכך תזכרו אותם באופן מוצק יותר.
    • הרחבת אוצר המילים שלכם: במיוחד באנגלית שבה קיימות כל כך הרבה מילים הכרחי שתכירו מילים חדשות כל הזמן. שימו לב שאתם לא רק קוראים וממשיכים אלא גם…

    רשמו לעצמיכם מילים חדשות

    הטיפ הזה קלאסי ומסיבה טובה…הוא עובד! כשאתם נתקלים במילה חדשה שממש אהבתם נראה שלעולם לא תשכחו אותה, אבל המציאות היא שאתם לא הולכים לזכור הכול ולכן חשוב שבכל פעם שאתם נתקלים במילה חדשה תרשמו אותה לעצמיכם בפנקס או בהערות בסמארטפון ובנוסף תרשמו את המשפט או ההקשר של המילה ככה שתזכרו בדיוק מה המשמעות שלה.

    דברו עם אנשים אמיתיים

    תקשורת היא המטרה המרכזית ברכישת שפה חדשה. היום, עם אפליקציות כמו וואטסאפ בהחלט הפכנו למומחים לתקשורת בלי צורך לפתוח את הפה אבל צריך לזכור שהדרך הטובה ביותר ללמוד אנגלית בצורה שהמוח שלכם יפנים (יותר מלכתוב ולקרוא) היא פשוט לדבר. אתם בטח מכירים אנשים שטוענים שהם מבינים אנגלית אך לא מסוגלים לדבר…אל תתנו לזה לקרות לכם! מצאו דוברי אנגלית שאיתם תוכלו לשוחח (גם טלפון או הודעות קוליות בוואטסאפ זה לא רע) ותדברו בכל הזדמנות. חשבו על הזדמנויות שיש לכם לדבר אנגלית, בין אם בבית הספר או בעבודה. אל תהססו לקפוץ למים.

    השתמשו ב – YouTube

    אוהבים פוליטיקה? בישול? טכנולוגיה? הומור? ביוטיוב קיימים סרטונים ופודקסטים באנגלית בכל תחום אפשרי. נצלו את הזמן כשאתם ברכב, בתחבורה ציבורית או בתור לדואר והאזינו או צפו בסרטונים, בהתחלה המבטא השונה אולי ירגיש לכם מוזר אך המשיכו ותשימו לב במהירות שאתם מתחילים להבין מה שאתם שומעים ומשפרים את האנגלית שלכם ועל הדרך לומדים דברים חדשים.

    צאו לחו"ל!

    זה לא סוד שהדרך הטובה והמהירה ביותר ללמוד שפה חדשה היא להיות מוקפים בה כל הזמן.

    שקלו לבקר לתקופה במדינה מסוימת או אפילו לצאת ללמוד איזה סמסטר במדינה דוברת אנגלית. קיימות מדינות רבות בהן אנגלית היא השפה המדוברת ותוכלו לבחור באחת המתאימה להעדפותיכם האישיות, בין אם המזג אוויר או האווירה הקסומה קורצים לכם.

    חשוב על: ארה"ב, קנדה, אנגליה, דרום אפריקה, ניו זילנד, אוסטרליה…

    השתמשו בחברים שלכם

    יש לכם חברים שמשתפים קבוע תכנים באנגלית ברשתות חברתיות? אל תדלגו על פוסטים באנגלית, עשו מאמץ לקרוא משהו קטן כל יום. אם זה נושא שמעניין אתכם, בין אם סרטונים, מאמרים, מוזיקה או חדשות זה יועיל המון. בנוסף, אם יש לכם חברים או מכרים איתם תוכלו להתכתב בהודעות ו – SMS באנגלית כתרגול זה ייתן לכם יתרון משמעותי.

    שאלו הרבה שאלות

    הסקרנות אולי הרגה את החתול, אבל לכם היא תעזור ובגדול. כלומדי אנגלית סביר שתתקלו בקשיים ושיהיו לכם ספקות ושאלות. אל תהססו לשאול את כל מי שאפשר, אם אתם בקורס שאלו את המורים שלכם, זו הסיבה שהם שם! לומדים לבד? השתמשו באינטרנט! תשובה לכל שאלה שלכם נמצאת במרחק כמה הקלדות.

    למדו בכיף

    יש לכם שחקנים או אומנים מועדפים? בחרו בדמויות שאתם ממש אוהבים וצפו בראיונות איתם, בפעם הראשונה צפו בשביל הכיף ובפעמים הבאות שימו לב לאופן הייחודי בו הם מבטאים את עצמם, הסלנג, הסיפורים וההומור שלהם. זה יעזור מאוד ויהפוך את תהליך הלמידה שלכם למהנה וכיפי יותר.

    רלוונטיות זה שם המשחק

    לימודי האנגלית שלכם יתקדמו בקצב מהיר וחלק יותר אם תזכירו לעצמיכם באופן קבוע מה מניע אתכם. מעוניינים להתקבל ללימודים? למדו את אוצר המילים שרלוונטי עבור התחום בו אתם מעוניינים להשתלב. טסים לחו"ל לשנה? כנראה שאוצר מילים בנושא של טיולים ותיירות צריך להעסיק אתכם. ככל שתהיו יותר ממוקדים במטרה תהליך הלמידה יתפקד כאמצעי ותוכלו להגיע לשם באופן מהיר ואפקטיבי יותר.

    שמרו תמיד על גישה חיובית

    כמו בכל תהליך של למידה, סביר להניח שתתקלו בקשיים במהלך לימודי האנגלית שלכם. אל תגידו דברים כמו: "אני בחיים לא אצליח לדבר אנגלית" או "זה לא בשבילי…אני לא מסוגל". הימנעו לגמרי מכאלה משפטים ושמרו תמיד על גישה חיובית: "זה לא תמיד קל, אבל אני מתקדם מעט כל יום וזה מה שחשוב" ו – "אני הרבה יותר טוב עכשיו ממה שהייתי כשהתחלתי לפני 6 חודשים". הזכירו לעצמיכם לשים לב תמיד לתמונה הגדולה.

    קיבלתם השראה? מעוניינים לשפר את האנגלית שלכם או של מישהו קרוב אליכם?

    תוכלו לעיין בעמוד הראשי שלנו לפרטים על סדרת ספרי The Easy Way ללימוד אנגלית.

    Comments are closed.

    ניתן לקנות את הספרים באתר של הספק הרשמי "אברמוביץ ספרים" כאן >> סגור